Thursday, December 15, 2011

Majlis Bertandang

Kita skip majlis bersanding di Kluang punya gambar sebab tak dapat lagi. Gambar majlis bertandang ni pun baru dapat tengok beberapa keping kat Facebook OP. Heee. So meh saya nak share sikit gambar dari OP & kamera saya sendiri.

Alhamdulillah majlis bertandang selamat sempurna dijalankan kat rumah keluarga suami di Puchong. Pagi tu saya bersiap di rumah makcik saya di Shah Alam. Then dalam pukul 11 lebih suami datang ke rumah makcik dan bergerak sama-sama ke Puchong.

Untuk majlis bertandang ni majlis kami simple saja. Tak ada pelamin untuk bersanding. Just makan beradab. Baju pengantin untuk majlis ni pun saya bawa pinjam mak andam di Kluang punya. Sebab ikut pakej yang saya ambil, saya dapat 3 pasang baju & saya cuma guna 2 pasang baju di Kluang. Mujur mak andam murah hati nak buatkan baju & bagi bawak sampai ke Puchong. Hihi

Make up saya was done by Ms Adlyana dari makeupfreak.net. Sangat-sangat puas hati sebab make up tak terlalu tebal & sweet2 je nampak. *perasan kejap*. Hee. Dia datang pun awal, tepat pukul 10 pagi macam yang dijanjikan.

Ok, now let the photos do the talking ;)

Bergambar dengan makcik & sepupu perempuan. Sebelum bertolak ke Puchong.




With pakcik-pakcik & sepupu lelaki.

 (':

Look at my baju. So simple, aite? =)

 3 orang kanak-kanak ni sangatlah comelnye lepas tu asyik ikutttt je pengantin pegi mana pun. Hihi

 Kawan-kawan matriks; from left - Ain, Ema, Ain lagi, Niah :)

 Classmate UTM; from left- Nizam, the triplets; Ira, Arah, Nadi; Mia & Dill :)

Hubby's friends from UTM too :)

 Sisters :)

 With Syeda & Ila :)

 Hujan turun sangat lebat petang tu. Pengantin kena lap kerusi sendiri. Hihi ;p

 & again, with Mia. She sponsored beautiful bunga telur masa majlis kat Kluang. Dah dapat gambar nanti saya review ya, InsyaAllah. :)

2 comments:

Sheila Salim said...

Assalamualaikum..
suka tengok awak.. simple!

Anna R. said...

waalaikumussalam boo. thank you so much ! :)